PLAST I REMA 1000

Kampen mod plast

Discountkæden REMA 1000 arbejder hver dag mod at nedbringe mængden af plast i verden.

Denne lille informationsfilm fortæller, hvordan kæden har udskiftet hele deres emballageserie i rengøringen med genanvendt plast.

PRISNIVEAU

Filmen er en del af en kampagne på i alt 15 film til Sociale Medier, hvor REMA 1000s holdningsbaserede dagsorden var i fokus.
Optagelserne var fordelt over 4 dage i hele landet, og produktionen indeholdt:

  • Udarbejdelse af temaer i tæt samarbejde med REMA 1000

  • Produktionsplanlægning, uplining, møder og briefing af deltagere m.v.

  • 4 dages optagelser med VJ

  • Et dejligt Sony FS7 kamera med lyd og lamper

  • Transport og logistik

  • Redigering af i alt 15 film

  • Tekstning på dansk

  • Colograding og grafik

  • Underlægningsmusik

Prisniveau ca. 100.000 ex. moms