PLAST I REMA 1000
Kampen mod plast
Discountkæden REMA 1000 arbejder hver dag mod at nedbringe mængden af plast i verden.
Denne lille informationsfilm fortæller, hvordan kæden har udskiftet hele deres emballageserie i rengøringen med genanvendt plast.
PRISNIVEAU
Filmen er en del af en kampagne på i alt 15 film til Sociale Medier, hvor REMA 1000s holdningsbaserede dagsorden var i fokus.
Optagelserne var fordelt over 4 dage i hele landet, og produktionen indeholdt:
-
Udarbejdelse af temaer i tæt samarbejde med REMA 1000
-
Produktionsplanlægning, uplining, møder og briefing af deltagere m.v.
-
4 dages optagelser med VJ
-
Et dejligt Sony FS7 kamera med lyd og lamper
-
Transport og logistik
-
Redigering af i alt 15 film
-
Tekstning på dansk
-
Colograding og grafik
-
Underlægningsmusik
Prisniveau ca. 100.000 ex. moms